poniedziałek, 11 listopada 2019

Potykacze reklamowe jako klasyczna forma reklamy

Każdy, kto prowadzi firmę, wie, jak ważny jest dobry kontakt z klientem. To dzięki niemu jest zysk
i biznes może się rozwijać. Dla przedsiębiorcy najlepszym sposobem komunikacji z odbiorcą jest reklama. Słowo to zazwyczaj kojarzy nam się ze spotem wyświetlanym w telewizji lub internecie. Jednak istnieją też klasyczne formy reklamy, takie jak ulotki, bilbordy czy potykacze. Spotykamy się z nimi na co dzień. Stały się częścią naszego otoczenia. Dziś chcę Wam opowiedzieć o potykaczach. Czym są i w jakiej branży można je wykorzystać, tego dowiecie się w dalszej części wpisu. Zapraszam.

Potykacze reklamowe
Stoją spokojnie na chodniku. Nie straszny im deszcz czy upał. Nie wciskają nam ulotek, nie podchodzą i nie pytają, czy jesteśmy zainteresowani jakąś rzeczą lub usługą. Stoją i prezentują zamieszczone na nich informacje. To są właśnie potykacze reklamowe. Stojaki, które codziennie mijamy na ulicach. Te niezawodne nośniki reklamy zazwyczaj mają kształt prostokąta. Mogą być wykonane z drewna, aluminium lub plastiku. Wyróżniamy potykacze jedno i dwustronne oraz wewnętrzne (ustawiane w pomieszczeniach) i zewnętrzne (umieszczane przed lokalem). 


Potykacze reklamowe


Na takiej tablicy zazwyczaj zamieszcza się reklamę danej firmy. Można tam też przedstawić ofertę lub wpisać ciekawe czy śmieszne hasło reklamowe. Dobrym rozwiązaniem jest stojak z tablicą, po której można pisać kredą. Dzięki temu każdego dnia możemy wpisać nowe hasło lub przedstawić bieżącą ofertę, lub promocję. 
W jakiej branży sprawdza się taka forma reklamy? Najczęściej spotykamy je przy lokalach gastronomicznych: restauracjach, kawiarniach, cukierniach czy pubach. W takich miejscach są chętnie wykorzystywane, ponieważ ich oferta promocyjna często się zmienia. Potykacze świetnie sprawdzają się też przy promocji wszelkich miejsc usługowych takich jak fryzjer czy kosmetyczka. Nieduża tablica ustawiona w odpowiednim miejscu może być łatwiej i szybciej dostrzeżona przez klienta niż większy bilbord zamieszczony wysoko nad jego głową. 


Potykacze reklamowe

Na co zwrócić uwagę przy wyborze potykacza? Po pierwsze, z czego jest wykonany. Stojaki z tworzywa lub aluminium o solidnej konstrukcji, odporne na czynniki atmosferyczne stawiamy na zewnątrz. Jeśli reklama będzie w środku lokalu, możemy wybrać drewnianą lub kartonową tablicę. Kolejna rzecz to powierzchnia reklamowa. W zależności od tego, ile jej potrzebujemy, możemy wybrać wersję potykacza jedno lub dwustronną. No i na koniec, czy zamieszczamy na niej stałą nadrukowana reklamę, czy chcemy czystą tablicę, na której przy pomocy markera lub kredy zamieścimy oferty i promocje. 
Pamiętajmy, jeśli zamierzamy ustawić potykacz na chodniku przed swoim lokalem, musimy otrzymać odpowiednie pozwolenie. Zgodę administratora drogi uzyskamy w urzędzie gminy danej miejscowości. Jeśli ustawiamy reklamę na swoim terenie, takiej zgody nie musimy posiadać. 

Potykacze reklamowe







Potykacze reklamowe są formą bezpośredniej komunikacji z klientem. Odpowiednio zaaranżowane zachęcają przechodniów do skorzystania z naszych usług. Coraz częściej wykorzystuje się je do prezentacji kreatywnych, niebanalnych czy śmiesznych haseł. Taki sposób reklamy łatwiej trafia do odbiorcy i sprawia, że zaintrygowany hasłem szybko staje się naszym klientem. Jest to świetna forma reklamy, dlatego warto zainwestować w tego typu tablicę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są wykorzystywane między innymi do analizy statystyk poprzez Google Analytics.
Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies