Każdy, kto prowadzi firmę, wie, jak ważny jest dobry kontakt z klientem. To dzięki niemu jest zysk
i biznes może się rozwijać. Dla przedsiębiorcy najlepszym sposobem komunikacji z odbiorcą jest reklama. Słowo to zazwyczaj kojarzy nam się ze spotem wyświetlanym w telewizji lub internecie. Jednak istnieją też klasyczne formy reklamy, takie jak ulotki, bilbordy czy potykacze. Spotykamy się z nimi na co dzień. Stały się częścią naszego otoczenia. Dziś chcę Wam opowiedzieć o potykaczach. Czym są i w jakiej branży można je wykorzystać, tego dowiecie się w dalszej części wpisu. Zapraszam.
i biznes może się rozwijać. Dla przedsiębiorcy najlepszym sposobem komunikacji z odbiorcą jest reklama. Słowo to zazwyczaj kojarzy nam się ze spotem wyświetlanym w telewizji lub internecie. Jednak istnieją też klasyczne formy reklamy, takie jak ulotki, bilbordy czy potykacze. Spotykamy się z nimi na co dzień. Stały się częścią naszego otoczenia. Dziś chcę Wam opowiedzieć o potykaczach. Czym są i w jakiej branży można je wykorzystać, tego dowiecie się w dalszej części wpisu. Zapraszam.
Stoją spokojnie na chodniku. Nie straszny im deszcz czy upał. Nie wciskają nam ulotek, nie podchodzą i nie pytają, czy jesteśmy zainteresowani jakąś rzeczą lub usługą. Stoją i prezentują zamieszczone na nich informacje. To są właśnie potykacze reklamowe. Stojaki, które codziennie mijamy na ulicach. Te niezawodne nośniki reklamy zazwyczaj mają kształt prostokąta. Mogą być wykonane z drewna, aluminium lub plastiku. Wyróżniamy potykacze jedno i dwustronne oraz wewnętrzne (ustawiane w pomieszczeniach) i zewnętrzne (umieszczane przed lokalem).
Na takiej tablicy zazwyczaj zamieszcza się reklamę danej firmy. Można tam też przedstawić ofertę lub wpisać ciekawe czy śmieszne hasło reklamowe. Dobrym rozwiązaniem jest stojak z tablicą, po której można pisać kredą. Dzięki temu każdego dnia możemy wpisać nowe hasło lub przedstawić bieżącą ofertę, lub promocję.
W jakiej branży sprawdza się taka forma reklamy? Najczęściej spotykamy je przy lokalach gastronomicznych: restauracjach, kawiarniach, cukierniach czy pubach. W takich miejscach są chętnie wykorzystywane, ponieważ ich oferta promocyjna często się zmienia. Potykacze świetnie sprawdzają się też przy promocji wszelkich miejsc usługowych takich jak fryzjer czy kosmetyczka. Nieduża tablica ustawiona w odpowiednim miejscu może być łatwiej i szybciej dostrzeżona przez klienta niż większy bilbord zamieszczony wysoko nad jego głową.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze potykacza? Po pierwsze, z czego jest wykonany. Stojaki z tworzywa lub aluminium o solidnej konstrukcji, odporne na czynniki atmosferyczne stawiamy na zewnątrz. Jeśli reklama będzie w środku lokalu, możemy wybrać drewnianą lub kartonową tablicę. Kolejna rzecz to powierzchnia reklamowa. W zależności od tego, ile jej potrzebujemy, możemy wybrać wersję potykacza jedno lub dwustronną. No i na koniec, czy zamieszczamy na niej stałą nadrukowana reklamę, czy chcemy czystą tablicę, na której przy pomocy markera lub kredy zamieścimy oferty i promocje.
Pamiętajmy, jeśli zamierzamy ustawić potykacz na chodniku przed swoim lokalem, musimy otrzymać odpowiednie pozwolenie. Zgodę administratora drogi uzyskamy w urzędzie gminy danej miejscowości. Jeśli ustawiamy reklamę na swoim terenie, takiej zgody nie musimy posiadać.
Potykacze reklamowe są formą bezpośredniej komunikacji z klientem. Odpowiednio zaaranżowane zachęcają przechodniów do skorzystania z naszych usług. Coraz częściej wykorzystuje się je do prezentacji kreatywnych, niebanalnych czy śmiesznych haseł. Taki sposób reklamy łatwiej trafia do odbiorcy i sprawia, że zaintrygowany hasłem szybko staje się naszym klientem. Jest to świetna forma reklamy, dlatego warto zainwestować w tego typu tablicę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są wykorzystywane między innymi do analizy statystyk poprzez Google Analytics.
Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies